Servicii profesionale de call center

Euro Call ofera intreaga gama de servicii de Call Center in limba romana si alte 7 limbi straine.

Soluții VoIP

Oferim soluţii companiilor cu o infrastructură de voce pe IP care au volum mare de convorbiri, facilitând optimizarea bugetului de comunicaţii. Serviciile de telefonie de tip VOIP sunt mult mai economice decat liniile telefonice traditionale şîn cazul unui volum foarte mare de apeluri, costurile pot fi foarte mari. Soluţiile noastre VOIP se pot adapta pentru cerinţele şi necesităţile fiecarui client.

Serviciile standard pe care le oferim gratuit sunt descrise mai jos. Pe langă serviciile de mai jos se pot dezvolta şi altele în funcţie de cerinţele clienţilor.

Redirectionarea apelurilor

Redirecţionarea apelurilor sosite pe numarul dumneavoastră atunci cand aveti serviciul activat şi nu sunteţi disponibil se poate face către orice alt număr de telefon din lume.

Voicemail

Voicemail pentru fiecare din numerele alocate. Mesajele inregistrate de către cei care nu v-au putut contacta vor fi trimise în format wav, ca ataşament al unui email, către adresa de mail asociată numărului respectiv de catre dumneavoastră. Mai mult decat atât, apeland un număr gratuit din cadrul reţelei, puteţi inregistra mesajul de intampinăre personalizat care va fi prezentat apelantilor în situaţia in care nu aţi raspuns sau telefonul este inchis.

Controlul costurilor

Avand la dispozitie online lista apelurilor telefonice actualizată in timp real şi a costurilor asociate acestor apeluri puteti şti în orice moment care este situatia creditului dumneavoastra.

Numere verzi (gratuite)

Putem implementa şi gestiona numere gratuite disponibile în orice ţară din lume, cu redirecţionare chiar şi pe un număr de telefon mobil.

Numere internationale

Putem asigura clientilor nostri, disponibilitatea lor pe un număr de telefon virtual, utilizat în orice ţară din lume, prin redirectionarea apelurilor catre un alt sistem de telefonie. Acest serviciu poate fi foarte util companiilor multinaţionale, care işi centralizează gestiunea apelurilor doar intr-un singur sediu.