Servicii profesionale de call center

Euro Call ofera intreaga gama de servicii de Call Center in limba romana si alte 7 limbi straine.

Servicii call center de tip Outbound

Sunt telefoanele efectuate de agenţi pentru a vinde un produs/serviciu către potenţialii consumatori. De asemenea se mai folosesc pentru campaniile de cercetare de piaţă, colectarea debitelor, felicitarea in cazul achiziţionării unui produs scump, pentru telefoane de curtoazie, stabiliri de intalniri de afaceri, etc.

Putem gestionarea cantităţii mari de apeluri, cu o maximă de eficienţă, prin sistemul automat de telefonie care flitrează apelurile efectuate transferand la operator doar pe cele la care raspunde o voce umană. Sistemul nostru este capabil să facă diferenţa intre o voce umană si un mesaj inregistrat, si in cazul in care răspunde casuta vocală apelul este inchis in mod automat.

Telemarketing

  • Dobândirea de noi clienţi
  • Creşterea gradului de conştientizare de brand
  • Publicitate şi promovare
  • Prin serviciul de telemarketing micsorăm timpul și costurile pentru găsirea de noi clienti sau generand un interes in brand-ul, produsul sau serviciul prin colectarea de informații direct la client.
  • Identificăm potentiali clienti pentru propria echipă telesale pentru a vinde un produs sau serviciu.
  • Creem o sursă mai sigură de date actualizate

Tipuri de servicii Telemarketing

Telephone Survey

Sondaje telefonice rămân cea mai eficientă metodă de cercetare de piata pentru a determina satisfacția clienților. Deși mai costisitoare decât poșta (hârtie) și sondaje web-based, sunt mult mai avantajoase sondajele telefonice. De asemenea, operatorii nostri de sondaj telefonic sunt conectaţi în timp real la baza noastra de date, ceea ce înseamnă că rezultatele sondajului de telefon poate fi vazut in timp real pe rapoarte.

Sondajele telefonice pot fi :

  • Sondaje privind opinia publică;
  • Sondaje privind gradul de constientizare;
  • Sondaje privind gradul de satisfacţie al clientilor;
  • Sondaje privind nivelul calitaţii al serviciilor proprii.


Lead Generation & Appointment Setting

Appointment Setting este cel mai popular serviciu pe care il oferim clienţilor nostri, în care agenții noștri telemarketing vor programa o întâlnire pentru echipa de vânzări cu un factor de decizie calificat care este educat și interesat de produsul sau serviciul dvs.. Fie că sunteţi în căutare de a reduce costurile sau pur și simplu in creșterea vanzărilor, Eurocall vă poate ajuta cu o campanie Appointment Setting.

Eurocall excelează în serviciul de Lead Generation, iar serviciile noastre sunt concepute pentru a crește vânzările și veniturile, avand in vedere reducerea costului pe vanzare. Lead Generation necesită un set de aptitudini specifice, dezvoltate prin ani de experiență.

Payment Reminder

Operatorii contactează clientii care inregistrează intarzieri de plată a facturilor, urmărind recuperarea sumelor datorate si negocierea termenelor de plată. Serviciul poate fi folosit pe toate canalele de comunicare .

  • Automatic Payment Reminders – Acest tip de serviciu este eficient atunci când se încearcă să se colecteze plățile care sunt doar in cantități restante mici. Serviciul nostru automat de reminder poate genera diferite mesaje bazate pe suma neplătită și / sau cât timp valoarea a fost in întârziere. Mesajele pot fi apeluri telefonice inregistrate cu IVR, dacă este necesară interactionarea cu clientii sau mesaje scrise, prin SMS, email, FAX.
  • Dacă sunt necesare mai multe apeluri, sistemul de telefonie poate reproduce, de asemenea, diferite mesaje inregistrate  in functie de necesitate. Acest lucru este posibil datorită tehnologiei  "inteligente" construite în sistemul nostru de telefonie.
  • Payment Reminders cu agenti telefonici – Informarea clientilor se face telefonic de catre operatori pregatiti in acest sens urmarind o planificare initiala si un calendar de gestiune.


Loyalty & Retention

În economia de astăzi fidelitatea clienților este critică. Deși companiile investesc foarte mult in programe de fidelizare și de recompensare pentru a atrage și păstra clienții lor, multe informatii nu ajung la clientul final, cupoanele  expira și alte beneficii ale programului trec neobservate.

Un multi-canal proactiv in strategia de comunicare cu clientul oferă companiilor posibilitatea de a face o schimbare dramatică in modul in care interactionează cu consumatorii lor, în scopul de a consolida brandul lor și de a crește gradul  de loialitate.

Folosind programe de Loyalty & Retention, organizațiile pot comunica rapid și eficient cu membrii programului pe o varietate de dispozitive și canale de comunicare cu rezultate excelente in programele de fidelizare.

Eurocall isi propune să ajute companiile in felul urmator:

  • Angajarea consumatorilor pe tot parcursul procesului de cumpărare a produselor sau serviciilor, păstrarea clientilor pe termen lung pentru a crește gradul de conștientizare a programului de fidelizare, angajamentul clientului și retenția acestuia in stadiu de client;
  • Îmbunătățim experiența de client prin  trimiterea de mesaje consumatorului potrivit la momentul potrivit;
  • Gestiuniea preferintelor si alegerilor prin comunicare cu consumatorii de produse sau servicii  pentru a realiza o colaborare pe  termen lung și un avantaj competitiv durabil .

 

Telesales

Pentru a asigura cea mai mare rată de conversie operatorul este instruit să se ocupe de diferite scenarii de răspuns în cadrul unui program care presupune următoarele etape:

  • clasificarea de profil al utilizatorului;
  • câştigarea încrederii de interlocutor;
  • formularea de propuneri de afaceri într-un mod usor de tinut minte;
  • încheierea contractului sau a programa o întâlnire sau două prin telefon;
  • materiale informative (broşuri, cataloage, liste de preţuri, etc.).

Dar ceea ce face diferenţa în serviciul de telesales Eurocall tine de infomarea clientului cu informatii strict corecte. În scopul de a garanta corectitudinea fiecărui pas al procesului de vânzări şi după ce a informat mai întâi cealaltă parte, în faza finală, apelul este înregistrat de către operator. Dupa asigurarea unei transparenţe maxime, clientul se poate simţi încurajat să cumpere şi sa încheie un contract.