Servicii profesionale de call center

Euro Call ofera intreaga gama de servicii de Call Center in limba romana si alte 7 limbi straine.

Servicii de call center Inbound

Prespune preluarea apelurilor clienţilor dumneavoastră. Printr-o definiţie simplă, este cel mai simplu şi mai eficient mediu de a comunica cu eventuali clienţi şi de a avea o conversaţie cu privire la produsele dumneavoastră. Suntem profesionişti în domeniu şi putem gestiona orice volum de apeluri inbound. Asigurăm un serviciu call center cu ajutorul unor operatori bine instruiţi şi cu multa experienţă.

Asigurăm o performanţă maximă prin micsorarea timpului de asteptare al clienţilor, în marea majoritate a cazurilor transferul se face instant, soluţionarea cererii clienţilor prin dialog personalizat pentru fiecare client in parte.

Inbound calls sunt telefoanele care se initiaza de către clienţi pentru a obtine informaţii, a raporta o eroare, pentru a cere asistenţă, pentru a transmite o comandă, a face o rezervare, pentru a fixa o intalnire, etc. Eurocall te poate ajuta in gestionarea acestor telefoane, în funcţie de tipul afacerii tale putem propune o solutie care sa se potriveasca profilului de activitate cat si bugetului alocat.

Servicii clienti – Inţelegem importanţa calităţii acestui tip de serviciu in orice tip de afacere. O relaţie pozitivă cu clienţii poate duce la o relaţie de lungă durată, lucru important in orice companie. Scopul nostru nu este doar de a furniza un serviciu de calitate ci si de a crea o experienţă placută fiecarui client in parte, utilizand toate canalele disponibile telefonie, SMS, chat, email.

Preluare comenzi  Pe o piată  competitivă, liderii industriei trebuie să fie agresivi în achizitionarea de noi clienţi. Vanzările bine gestionate, prin centru de contact cu clientul este un instrument eficient pentru strategia de achiziționare clienţi, pentru a convinge cumpărătorii și a crește vânzările.Apelurile telefonice inbound pentru preluare comenzilor sunt redirecţionate către EuroCall dinspre liniile dumneavoastră sau sunt inregistrate direct pe un număr de telefon netaxabil pe care vi-l punem la dispoziţie.

Infoline  Mulți dintre clienții noștri apreciază abordarea Eurocall la vânzările acestora și strategia de infoline. Ei au nevoie de operatori pregătiti, care pot oferi răspunsuri imediate și coerente pentru clienți. Aceasta este o soluție externă pentru companiile al căror scop este de a oferi răspunsuri rapide, precise și relevante la întrebările clienților cu caracteristici sofisticate de raportare pentru a înțelege mai mult comportamentul clientului lor.

Live chat support  Ca parte a strategiei de live chat oferim  opțiunea de a oferi comunicare proactiva pentru clienții dumneavoastră. Dar poate functiona  tehnologia de la sine? Prin combinarea de agenți pregatiti  și management proactiv, Eurocall a dovedit experientă in crearea unei culturi proactive de angajament client care optimizează rezultatele in urma folosirii  tehnologiei de live chat.

Call Center overflow  Eurocall poate oferi solutii Direct Response timp de 24 h / 365 zile, flexibil și capabil să suporte cantităti mari de apeluri  pe tot parcursul zilei.

Social Media Customer Service  Social media nu este doar un alt canal de comunicare. Este un canal dinamic, care permite ca conversațiile cu clienții dumneavoastră sa fie amplificate. 57% dintre consumatori cred că timpul de răspuns la social media ar trebui să fie la fel ca la alte canale de comunicare. Sunteti pregătiti să gestionați conversațiile clientului dvs.?

Suport tehnic  Atunci când clienții au probleme cu produsul sau serviciul dvs., obiectivul principal este de a oferi ajutor și răspunsuri imediate pentru a preveni feedback negativ. Majoritatea apelurilor de asistență pentru clienți pot fi clasificate ca nivel de importanta maxima - acestea sunt de natură  cele mai  frecvente în rândul clienților.

Gestiune mesaje Email – Clientii de azi se așteaptă la un răspuns în timp util, cu precizie de informare  sau vor deveni nerăbdători și vor utiliza linia de serviciu pentru clienți. Acest lucru  dublează  ancheta inițială și creste costurile din cauza lipsei de răspuns în timp util.

Eurocall oferă un feedback imediat pentru clienții dumneavoastră, răspunde la email-ul initial imeditat cu informarea ca va primi informatia cerută  în termen de 24 de ore. Pe baza procesului de escaladare putem determina dacă trebuie utilizat un auto-răspuns pe baza bazei de date FAQ, sau dacă e-mailul necesită o escaladare  sau o abilitate specială sau un departament. Scopul nostru este de furnizare de feedback imediat și consistent pentru a asigura numărul de e-mail-uri repetate este limitat și clientul primeste informatia/solutia de la primul contact.