Servicii profesionale de call center

Euro Call ofera intreaga gama de servicii de Call Center in limba romana si alte 7 limbi straine.

CRM

Orice companie, indiferent de dimensiune sau tip de activitate, relaționează cu clienți și administrează informațiile de bază despre aceștia, cum ar fi nume, adrese, contracte, detalii despre produsele sau serviciile achiziționate, facturi, plăți etc. Indiferent că utilizează soluții informatice specializate ERP/CRM sau alte metode, fiecare companie urmărește și acționează în vederea satisfacerii clienților.  Însă nu toate metodele disponibile asigură legătura și centralizarea comunicării zilnice, task-urile sau  întâlnirile echipei de vânzări, cu oportunități și clienți prospecți, nu oferă o imagine de ansamblu și nu optimizează întregul proces de vânzare, și nu dispun de un sistem de raportare performant al proceselor de business.

Eurocall poate furniza o soluție completă de CRM, dezvoltată intern în cadrul companiei și personalizată, adaptată la necesitătile fiecărei companii în parte. Putem modifica și particulariza solutia noastră CRM pentru a fi utilă în absolut orice domeniu, și faptul că e o solutie dezvolatată intern putem oricând adauga noi funcții sau putem personaliza aplicația la cererile utilizatorilor.