Profesionisti pentru profesionisti

Euro Call ofera intreaga gama de servicii de Call Center in limba romana si alte 7 limbi straine.

Despre Noi

EUROCALL – Lucreaza cu cei mai buni !

Eurocall a fost fondată în 2011 în Bacău, Romania. Pricipala activitate a firmei sunt serviciile de tip contact center. Firma are sediul central în Bacăși 2 sedii îIașși Onesti. Call center-ul dispune de  posibilitatea de extindere nelimitată de posturi de lucru. Putem suporta orice tip de proiect fie el de mari sau mici dimensiuni. Acest lucru este posibil datorită tehnologiei specializate pentru contact center.

Citește mai departe...

Industrii

Finante

putem oferii servicii de contact center institutiilor bancare si nebancare : gestiunea clientilor, collection, loyalty & retention.

Auto

masurarea satisfacerii clientilor sau serviciilor post vânzare;

Citește mai departe...

Misiune si Valori

Personal

Angajaţii noştri sunt cel mai important aspect din compania noastră. Fiecare persoană joaca un rol important în succesul nostru. Prin urmare promovăm un mediu de muncă dinamic, prietenos şi pozitiv de lucru care se transmite in relaţia cu clientii nostri şi clienţii acestora.

Corectitudine

E un principiu care ne ghideaza intern şi extern, angajaţii, partenerii, clienţii toţi sunt trataţi corect şi cu aceaşi atenţie şi respect. Acest lucru ne asigură şîntareşte o relaţie benefică tuturor persoanelor care vin în contact cu compania noastră.

Citește mai departe...

Tehnologie

Software&Hardware

Eurocall încorporează un mix strategic de tehnologie software şi hardware pentru a realiza un sistem stabil şi performant. Sistemul respectă cele mai înalte nivele de securitate.
Putem implementa rapid structuri complexe de IVR sau Self Services pentru optimizarea costurilor sau putem asigura în permanenţa disponibilitatea unui operator.
Folosim soluţii software dintre cele mai performante si de asemenea soft dezvoltat în cadrul companiei - putem personaliza la cerinţele clienţilor orice ce tip de CRM, putem furniza soluţii complete de gestiune a clienţilor  sau putem oferi consultanţîn acest sens.

Echipa IT

Zeci de mii de apeluri, email-uri, sms-uri circulă prin sistemele noastre zi de zi, gestionarea eficientă a acestora este un lucru foarte important pentru noi. Chiar dacă folosim cea mai bună tehnologie existentă pe piaţă, importante sunt persoanele care folosesc aceasta tehnologie și prin aceste persoane ne asigurăm rezultatele dorite.