• SERVICII PROFESIONALE DE CALL CENTER


    24 / 7 / 365

    Imbunătăţeste satisfacția clienților și crește profesionalismul cu o echipă de agenţi call center special instruit și gestionati, utilizand o tehnologie de ultima oră. Un plan de servicii pentru clienți poate fi singurul factor care ține loc în fața concurenței. Eurocall vă oferă o soluție de call center, un serviciu pentru Read More
  • BPO


    externalizare servicii business

    Externalizarea serviciilor de vânzări, marketing, asistentă clienţi si back-office oferă o serie de avantaje prin reducerea costurilor pentru departamente cheie care necesită specilaizări diferite ( vânzări, administrare, cercetare, etc. ), prin reducerea costurilor de investiţii de tehnologie şi prin reducerea costurilor de recrutare, training şi formare a resurselor umane. Read More
  • 1
  • 2

Imbunătăţeste satisfacția clienților și crește profesionalismul cu o echipă de agenţi call center special instruit și gestionati, utilizand o tehnologie de ultima oră.

Un plan de servicii pentru clienți poate fi singurul factor care ține loc în fața concurenței. Eurocall vă  oferă o soluție de call center, un  serviciu pentru clienții dumneavoastră, care vă oferă acces la o echipă special instruită, ajutată de o tehnologie de vârf în industrie.

Vă prezentăm cateva beneficii ale unui serviciu profesionist de contact center :

  • Experiența client îmbunătățită care să vă conducă la o mai mare satisfactie si loialitate fată de un brand si un produs.
  • Creșterea eficientei și servicii eficiente de la primul apel.
  • Investiții minime, servicii profesionale si tehnologie de ultima ora.
  • In loc de a plati un angajat full-time pentru a prelua apeluri de la clienti, externalizarea acestui tip de serviciu duce la reducerea costurilor totale.
  • Acces la un personal cu experienta in gestiunea acestui tip de activitate.
  • Reducerea timpului de implementare a serviciului.